Gym Floor
Gruppträning

Gym Floor Gruppträning

Gruppträning på REPEAT är för dig som vill ha en tuff, effektiv och rolig träning ledd av våra duktiga instruktörer. Passen är designade för att passa alla oavsett träningsnivå. Våra instruktörer guidar dig igenom och garanterar att du går därifrån med ett leende på läpparna och svett i pannan.
Passen ingår i ditt medlemskap, så det kostar inget extra att deltaga. .

IMG_0240-min.jpg

Det praktiska

Det kommer att finnas 16 platser på varje pass och de är 30 minuter långa. Du kommer träna flera olika övningar och stationer som instruktören guidar dig igenom för ett effektivt pass, och kanske även få inspiration till din egen träning. Vi har inga fasta koreografier så passen kommer alltid vara olika beroende på instruktören, detta för att du ska få en så varierad träning som möjligt.

Uppvärmning och eventuell stretchning gör du själv så att du är uppvärmd och redo för när passet börjar, så nyttjas träningstiden på bästa möjliga sätt.

Passen hålls i ett separat avgränsat område i gymmet. (fråga personalen om du är osäker på var)



Anmälan

Anmälan till passet görs via REPEAT appen. Behöver du hjälp med att boka så fråga någon i personalen så guidar dem dig.

Du kan anmäla dig på våra gruppträningspass via vår app. Har du inte möjlighet att deltaga på passet så kan du avanmäla dig i upp till 30 mintuer innan passet börjar. För sen avanmälning och ”no show” tillkommer det en avgift. För frågor vänligen kontakta ditt center.

Bli ordentligt svettig
HIIT
IMG_0347-min_1.jpg

Kom i form

Ett pass med fokus på hög puls. Man tränar hela kroppen och blir garanterat svettig. HIIT passen är för dig som vill få en god kondition och öka din styrka. Du anpassar själv ditt tempo och intensitet, så ALLA kan vara med oavsett träningsnivå.

FOKUS PÅ BEN, RUMPA OCH CORE
Booty
IMG_0231-min.jpg

Bakdel i fokus

Ett styrketräningspass med fokus på ben, rumpa och core. Passet är till för dig som vill tona upp nederdelen av kroppen, Här varvas ben övningar med mage och rumpa för det optimala resultatet.

Hela kroppen!
Full Body
IMG_0552-min.jpg

Från topp till tå

Ett styrkepass där man tränar hela kroppen. Till skillnad till HIIT så är tempot lägre och fokus ligger på att träna musklerna snarare än flåset.